Wegloopster Theresa - Reisverslag uit Gröbming, Oostenrijk van Familie-Molenaar-Ruesink - WaarBenJij.nu Wegloopster Theresa - Reisverslag uit Gröbming, Oostenrijk van Familie-Molenaar-Ruesink - WaarBenJij.nu

Wegloopster Theresa

Blijf op de hoogte en volg

26 Augustus 2015 | Oostenrijk, Gröbming

Mittwoch 26.August
Vanmorgen vroeg prachtig zonnig weer en dan ineens in een dichte mist. Gelukkig klaarde dat toch weer snel op e werd het een super mooie zonnige dag met 28 graden.
Met Jan samen de keuken leeg gesjouwd, de vloer schoongemaakt en vanavond lakken we hem voor het slapen gaan. Nog andere dingen schoongemaakt en ik geloof dat we het nu eindelijk schoon hebben.
Net gegeten en daarna kwam Ingrid koffie drinken.
Heel erg balen want ook Ria en Ton hebben geen kaart gekregen en aangetekend verzonden dus ook maandag al terug gekomen. Maar bij de buren in de bus gedaan en die had hem aan Jannick gegeven en die had hem weer beneden neergelegd.
Volgens de envelop geen goede postcode?? maar ik denk dat het adres wel goed is. Dus straks maar een nieuwe bij de post gaan afgeven . Je moet dus eigenlijk overal achter aan bellen. Jannick heeft wel een belabbert handschrift maar ja ze zullen toch wel iets gewend zijn.
Het is jammer als mensen wel hadden willen komen en ze geen kaart hebben gekregen.
Jan zit te zonnebaden op het balkon voor hij weer naar zijn werk vertrekt en ik even gewoon niets. Ingrid zit in de tuin en Theresa loopt in haar blootje in de tuin, hop in de zandbak hop in het waterbad want het was ook hop mijn zwemkleren uit, en hop mijn Shaun in het water en nou piepen dat hij nat is.
We konden net de reeen weer bewonderen, weer de moeder met haar 2 Kitzen. Het is zo geweldig om te zien maar omdat er een wandelaar aan kwam verdwenen ze in de bosjes.
Kom ik beneden zegt Ingrid we gaan picknicken, zit Theresa in haar kamer met haar dekbed op de vloer uitgespreid en haar kopjes en bestek en allerlei plastik etenswaar en moesten We ook zitten en ging ze brood smeren en uitdelen. Ingrid zei dat ze niet weet hoe ze er aan komt maar ook niet van ons , ik denk dat ze het op tv heeft gezien . Ze zegt ook kom we gaan picknicken. Haar fantasie is grenzeloos.
In de middag zou ik even op Theresa passen en die had Ingrid in bed gelegd en ik de babyfoon aan. Ineens zegt Jan ik hoor Theresa buiten en ik nee je zit naast de babyfoon en hij nee daar komt het niet uit ik hoor haar buiten. Dus op het balkon gekeken in de tuin maar geen Theresa maar ik hoorde haar ook dus ik zeg nou misschien staat haar raam open en is ze bij het raam dus ik naar beneden. Haar slaapkamer deur open, dus ik roep Ingrid maar die was echt weg ik roep Theresa maar geen antwoord, ik loop naar de huiskamer bij hen staat de terrasdeur open en ik de tuin in geen Theresa maar ik hoorde haar wel dus ik omgelopen naar de voorkant. Liep ze in haar pyama met haar pyama sokken en haar beest onder haar arm roepend op de straat mama mama . Dus ik haar beet gepakt en mee naar ons genomen. Had ze zich ook nog onder gep..pt dus ik haar schoongemaakt . Dan haar gezegd dat ze echt even moet gaan slapen dat Mama straks terug is als ze wakker wordt en ik dan met haar zou gaan spelen met haar waterspuiter. Dus haar in bed gelegd en de deur op slot gedraaid. Wij horen boven namelijk niet als ze de deur open maakt door de babyfoon en als ze uit haar kamer is registreert dat ding ook niets meer. Dat was wel schrikken en ik denk dat Ingrid het niet meer vergeet om dicht te doen en ook de terrasdeur want als die op slot was geweest had ze niet weg gekomen en was ze wel naar boven gekomen .
Ze heeft daarna lekker geslapen en zoals beloofd was Mama daar toen ze wakker werd en mocht ze met Oma en met haar waterspuiter spelen. Ze was al snel brandweer aan het spelen en ging ze het vuur blussen. Veel plezier met een ding van 1 euro. Gewoon een gekleurd ding, je trekt het water op en duwt het dan weer eruit. Maar ze had pret voor 10.
Vanavond hebben we de keukenvloer gelakt ik de randen met een kleine roller en Jan het grote deel met de grote roller. Ziet er nu goed uit hoop morgen als het droog is ook.

Net kwamen Ingrid en Theresa vragen of Shaun al droog was want buiten niet voldoende gedroogd en ik heb hem in de droger gedaan. Nou hij voelde wel droog iets klam maar ja ze nam het toch maar mee.
Moest ze haar nieuwsgierigheid nog uitleven en kijken waarom de keukendeur dicht was en ik haar laten zien dat de vloer geverfd is.

Pepijn voetbalt nu en hij was er helemaal klaar voor.

Ik verheug me nu al weer helemaal op morgen dan komen Jordy en Diane aan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Gröbming

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2015

Zeer drukke dag

27 Augustus 2015

Nog snel de puntjes op de i zetten

26 Augustus 2015

Wegloopster Theresa

25 Augustus 2015

Nog 4 nachtjes en voorlopig nog zat te doen.

24 Augustus 2015

De grote schoonmaak is begonnen

Actief sinds 05 Juni 2016
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 3871

Voorgaande reizen:

08 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

05 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: