Wandeling - Reisverslag uit Schlaming, Oostenrijk van Familie-Molenaar-Ruesink - WaarBenJij.nu Wandeling - Reisverslag uit Schlaming, Oostenrijk van Familie-Molenaar-Ruesink - WaarBenJij.nu

Wandeling

Blijf op de hoogte en volg

23 Augustus 2015 | Oostenrijk, Schlaming

Sonntag 23 August
Ik vroeg gistermiddag aan Jan heb ik mijn nek verbrand? Nee zegt hij maar het bleef een gevoel houden van branden dus later in de spiegel gekeken en ja hoor een lekkere verbrande nek . Gelijk maar smeren en dat gaf me in ieder geval een wat milder gevoel. Op de terug weg wandelend dus steeds de zon in mijn nek gehad. Tja ik had eigenlijk niet er aan gedacht om te smeren.
Later kwamen Jannick en Theresa nog even voorbij , omgekleed en klaar om naar het Zeltfest te gaan in Winkl. Theresa helemaal blij met de spiegel in de gang, Oma maar even haar schort opnieuw omgedaan want die was afgezakt en zat niet in de lusjes om het hoog te houden.

De fotos zijn nog van gisteren dus nog even na genieten.

Ik deed vanmorgen mijn ogen open keek hoe laat het was en kon het nauwelijks geloven. Half 10 wakker worden is voor mij een unicum.
Na het douchen kwamen Jannick en Theresa voorbij, Theresa weer mooi in haar Dirdl. Ze gaan zo verder feestvieren in Lengdorf waar vandaag Maibaum schneiden is.
Ze gaan daar met een hele groep van hier naar toe en voor Theresa is daar Julia ook. En uiteraard zal daar ook weer een of ander speelding zijn. Gisteravond hadden ze het allemaal naar de zin gehad want Theresa was opnieuw met Julia gaan spelen.
Ik had gisteravond in bed voor het eerst geluidoverlast van lallende en bedronkenen die luid joelend en zingend voor bij kwamen. Ik had geen zin om uit bed te gaan om de ramen dicht te doen en Jan sliep al.
Wij hebben nog geen idee wat we gaan doen, ik wil eigenlijk ergens wat gaan wandelen.

Wij zijn richting Kneipbad gegaan, bij ons vandaag hoog de Hohenweg op dan tot ongeveer 1 km van de Kneip en dan bij de Schotter van Mayer naar de andere kant en dan terug gelopen. Heen is het steeds omhoog lopen terug dus makkelijker alleen naar beneden lopen. Er kwam wel slecht weer aan en steeds meer donkere wolken maar we zijn droog thuis gekomen.
Ingrid was weer aan het verven, Theresa sliep na in de Hupfburg gespeeld te hebben in Lengdorf deze keer een giraf.
Ik heb een paar fotos gemaakt onderweg, het valt op hoe droog alles is en beken zonder water dus er mag wel wat vallen. Er staat wel behoorlijk wind want het is Föhnwind dat was onderweg wel lekker niet zo heet. We haalden toch de 28 graden weer en in de zon warmer. Een heerlijk weekend gehad en blij dat we er weer op uit konden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Schlaming

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2015

Zeer drukke dag

27 Augustus 2015

Nog snel de puntjes op de i zetten

26 Augustus 2015

Wegloopster Theresa

25 Augustus 2015

Nog 4 nachtjes en voorlopig nog zat te doen.

24 Augustus 2015

De grote schoonmaak is begonnen

Actief sinds 05 Juni 2016
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 3866

Voorgaande reizen:

08 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

05 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: